خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

کانفیگ مودم D-LINK DSL-2730U/U1 و D-LINK DSl-2750U/U1

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
حالا واقعا مخابرات اصفهان زیر ذره بینه؟
بهم گفتند بیا ساختمان نقش جهان(مخابرات خیابان شهید بهشتی)
اداره بازرسی
تا مشکلت را رفع کنیم
نظرتون؟

با عرض سلام

بله، همین طوره.
معمولاً وقتی که تعداد شکایات و انتقادات بیشتر بشه رئیس مخابرات رو بیشتر در تنگنا قرار می‌دن و سؤال پیچش می‌کنن و بعد از تکرار شکایات مجبور به اقدامات جدی می‌کنه. معمولاً اداره بازرسی مسؤولیت پیگیری شکایات رو داره ولی بازم یه مورد رو در نظر بگیرید که اگه امکانات اون مرکز صفر یا زیر صفر باشه نمی‌تونن کاری بکنن و البته با درخواست رئیس مخابرات ممکنه بشه کاری انجام داد اما زمان بره.
شما به اداره برید و یک شکایت تنظیم کنید.

ریاست محترم اداره بازرسی شهرستان.......
با سلام و احترام
با توجه به اینکه اینجانب..... ساکن..... در مؤرخه..... از مرکز مخابراتی شهید ردانی پور اشتراک اینترنت پرسرعت ADSL گرفته و در حال استفاده از سرویس اینترنت آن مرکز می‌باشم، متأسفانه از بدو استفاده تاکنون اینجانب بهره‌ی چندانی از آن نبرده و سرویس اینترنتم قطع و وصلی پی در پی به همراه داشته و کیفیت مطلوب ندارد، علی رغم این که به کرات و مرات به این مرکز مراجعه کرده و درخواست همکاری جهت بهبود کیفیت و ارتقای سطح خدمات نمودم اما متأسفانه همکاری لازم مبذول نفرمودند. از این جهت از شما درخواست همکاری لازم جهت پیگیری و بهبود خدمات و ارائه اینترنت با کیفیت در مرکز فوق الذکر دارم. پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزارم.

با کمال تشکر............
امضاء
 
آخرین ویرایش:

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
با عرض سلام و خسته نباشید
یک هفته ای اصفهان نبودیم و الان که برگشتیم گفته میشه یک روز مخابرات درب خانه ما بوده. سیم کشی ها که عوض نشده
اما نمیدانم چیکار کردند که الان دیگه مشکل قطعی ندارم
و صفحه static در تب status مقدار snr که گفتم 9 تا 21 هست الان شده 29 تا 30.7
حالا آیا بازهم نیاز هست برم بازرسی مخابرات که گفتند بیا؟
خیلی مشتاقم بدونم چیکار کردند. آیا پنل را عوض کردند یا کاری دیگر؟ کوچه و سیم ها که تفاوتی نکرده است
علت اینکه میخوام بدونم چیکار کردند یکی اینه که هر بار تهمت میزدند مودم خراب هست
در ثانی جواب تمام شکایت های 195 و بازرسی مخابرات ایران را می نوشتند با بررسی به عمل امده مشخص شد تجهیزات اشکالی ندارد و اشکال از مشترک و مودم است
یعنی دوسال من را عذاب دادند
هرروز کانفیگ مجدد
هرروز تماس با 2020
هرروز پاسخگوی اوپراتور میگفت مودمت خرابه
یا یه مودم دیگه بخر
و...
الان بابت موارد فوق از طریق کدام ارگان میشه شکایت کرد؟
195 که ارجاع میده به خودشون و به درد نمیخوره
مثلا پلیس فتا اگر در این زمینه هم کار میکرد و همونطور که دادسرا نظام داریم دادسرا فتا هم داشتیم هم خوب بود که صرفا به شکایات مشتریان از اوپراتورها رسیدگی کند
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام و احترام
رسیدن بخیر

برای رفع مشکل نویز و سیگنال چند جا هست که می شه از اون طریق اقدام و مشکل رو رفع کرد.
۱- از تجهیزات موجود در مخابرات.
۲- از کافو تا باکس یا جعبه تقسیم.
۳- از باکس تا سیم کشی داخلی منزل.

به احتمال زیاد پس از ثبت شکایت مسئله به واحد خرابی مخابرات ارجاع داده شده و نسبت به رفع این مشکل اقدام کردند. معمولا رفع خرابی از مرحله ۱ تا ۳ که ذکر کردم انجام میشه.
اگر مشکل شما کاملا برطرف و تا ۱۰ روز دیگر بدون مشکل از اینترنت استفاده کردید بهتر است که از این کار صرف نظر کنید اما اگر مشکل مجددا بوجود اومد به همون بازرسی برید.
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
با سلام و احترام
رسیدن بخیر

برای رفع مشکل نویز و سیگنال چند جا هست که می شه از اون طریق اقدام و مشکل رو رفع کرد.
۱- از تجهیزات موجود در مخابرات.
۲- از کافو تا باکس یا جعبه تقسیم.
۳- از باکس تا سیم کشی داخلی منزل.

به احتمال زیاد پس از ثبت شکایت مسئله به واحد خرابی مخابرات ارجاع داده شده و نسبت به رفع این مشکل اقدام کردند. معمولا رفع خرابی از مرحله ۱ تا ۳ که ذکر کردم انجام میشه.
اگر مشکل شما کاملا برطرف و تا ۱۰ روز دیگر بدون مشکل از اینترنت استفاده کردید بهتر است که از این کار صرف نظر کنید اما اگر مشکل مجددا بوجود اومد به همون بازرسی برید.

سیم کشی را که گفتم قبلا اومدند عوض کردند فایده ای نداشت(تازه کلی فشار آوردم که از زیر جعبه شبکه برق رد شده...)
در تمام طول شکایات هم میگفتند همسایه هاتون هم سرویس اینترنت دارند. چرا اونا اعلام مشکل نمیکنند؟ پس مودمت مشکل داره
و روزی که من اصفهان نبوده ام و ظاهرا آمده بودند برای رفع مشکل، درب خانه همسایه بودند
تشکر
فعلا که در هر ساعتی مودم را روشن میکنم کانکت میشه
نوع چشمک زدن چراغ ای دی اس ال خیلی تفاوت کرده؟ الان بصورت منظم جشمک میزنه و بعد از سی ثانیه ثابت میشه
قبلا بصورت نامنظم گاهی با مکث همراه بود و بین بیست تا سی و پنج ثانیه طول میکشید ثابت بشه و اوقاتی که بیست ثانیه ای ثابت میشد جراغ اینترنت بلافاصله کانکت میشد اما اگر چشمک همراه با مکث بود و زمان ثابت شدن طولانی میشد تا سی و پنج ثانیه به هیچ وجه کانکت نمیشد تا کانفیگ مجدد یا چندبار خاموش و روشن کردن
امیدوارم دیگه مثل قبل نشه که اگر بشه روی خط دیگر اینترنت میگیرم شاید مشکل نداشته باشه. فعلا سه روزه مشکلی ندارم
قبلا هم هربار با بازرسی تلفنی صحبت میکردم به مدت دو روز هیچ مشکلی نداشتم ولی بعدش دوباره شروع میشد
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
یک مورد دیگر
مودم را روشن میکنم. کانکت میشود. بدون مصرف، بدون اینکه وسیله ای اعم از لب تاب و گوشی و... بهش وصل بشه دو تا پنج دقیقه بعد مودم را خاموش میکنم
میرم وارد سایت مخابرات اصفهان(پلوتون) میشم. ریز مصرف را مشاهده میکنم زده از 07:30:15 تا 07:33:40 مقدار بارگزاری 1025 کیلوبایت مقدار بارگیری 540 کیلوبایت
و به این صورت است که الان همه مشترکین مخابرات اصفهان میگن مودم روشن بمونه کسر شارژ و حجم اینترنت داریم

من بارها اعلام کردم به مخابرات و اونها اولش گفتند مک فیلترینگ. یا پسورد اتصالت به اینترنت را تغییر بده. گفتم آخه گزارش اتصال میگیرم غیر از مک آی دی مودم خودم کسی وصل نشده. مک فیلترینگ هم تاثیری نداشت و فقط خودمون وصل میشیم
گفتند مدل مودمت 2750u دی لینکه؟ گفتم آره. گفتند این مدل مودم همینطوره و الکی شارژ اینترنت مصرف میکنه
گفتم الان همه مشترکینتون این را میگن. همشون هم انواع مختلف تی پی لینک و دی لینک و لینک سیس و ... دارند.
گفتند تابحال غیر از تو کسی به ما این مشکل و مورد را اعلام نکردند

ولی الان خیلی از دوستان اعلام میکنند به این اندازه ای که ازمون حجم کم شده مصرف نداشتیم
مشترک خانگی ساده ای بوده طرح زرین 2020 داشته هرماه یک گیگابایت 128 کیلوبایت سرعت هزینه 3825 تومن بابت هرگیگ
بعد ایشون همیشه حجم اضافی می آورده و هرسری قبضش هزینه اینترنت بیش از 7000 تومان نمیومده. چون هرگیگ 3500 هست و با مالیات و عوارضش میشه 3825
بعد الان طرف میگه برام قبض اومده هزینه اینترنت این دوماهم شده جهل هزارتومان. گفتم مودمت را روشن نزار. از وقتی مودمش را روشن نمیزاره اینترنتش 14000 تومان میاد

یا طرف سرویس حرفه ای ها شش ماهه 14 گیگ سرعت 10مگابیت بر ثانیه 67000 تومان داره با شبانه 2 تا 7 صبح رایگان
قبلا آخر شش ماه که میرسید دو گیگ اضافه می آورد
الان اومده میگه به دوماه نرسید چهارده گیگم صفر شد و حجم مازاد خریدم هر گیگ 3700 با مالیات 9 درصد

بهشون میگم خوب یه شکایت بزارید مخابرات
ولی متاسفانه از قدیم معروف هست که تو اصفهان هیچکس صداش بلند نمیشه علیه مشکلات و همیشه می ساختند با مشکلات و تحمل میکردند

حالا چه بحث کشاورزان شرق اصفهان که سال91 توسط دولت منافق و معاند خوانده شدند. چه بحث زاینده رود و چاههای آب غیر مجازی که در چهارمحال زده شد و خانم ابتکار میگه عامل خشکی زاینده روده
و آبی که از سد زاینده رود برای کرمان، یزد، قم و کاشان میره با قطر لوله و دبی بسیار بالا
چه بحث تونل های آب کوهرنگ و بهشت آباد که منتفی شد
چه بحث مترو یی که حتما باید از زیر سی و سه پل میگذشت تا هم سی و سه پل نابود بشه هم هزینه ساخت مترو چند ده برابر بشه و هم زمان تکمیلش به پانزده سال برسه و شاید بیشتر

چه حتی جیزهای ساده. به قول بجه های تهران، بلیط اتوبوس های اصفهان همیشه دوبرابر تهران قیمت داشته و امکاناتش نصف تهران هم نیست

اونوقت توقع داریم بیایند و از اینکه چرا بدون استفاده مودم روشن بمونه، شارژ ازشون کم میشه شکایت کنند
جند بار خواستم به صدا و سیما یا بیست و سی بگم ولی دیدم بیست و سی از صدا و سیمای اصفهان تقاضای گزارش و خبر میکنه و صدا و سیمای اصفهان هم که همیشه جز تبلیغ مخابرات و شهرداری در برنامه های مستند و تلویزیونی و نشون دادن شهر اصفهان به عنوان گل و بلبل بودن امکانات چیزی نمیگه

ممکنه علیه استاندار فعلی و فرماندار فعلی برنامه و خبر بسازند اما با شهرداری و مخابرات بسیار رفیقند
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام

مشکل کسر شارژ تقریباً بدون داشتن ارسال و دریافت غیر ممکنه اما پیش میاد.
به هر حال شما به ناچار یا باید با این مشکل بسازید، یا به بازرسی گزارش دهید، یا درخواست پشتیبان حضوری بکنید و به نشون بدید که بدون اتصال به هیچ دستگاهی کسر شارژ می‌شه، وقتی که کارشناس تأیید کنه به ناچار باید مشکل رو رفع کنند چون این معمولاً مشکل نرم افزاری از طرف شرکت سرویس دهنده‌ست.
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
با سلام

مشکل کسر شارژ تقریباً بدون داشتن ارسال و دریافت غیر ممکنه اما پیش میاد.
به هر حال شما به ناچار یا باید با این مشکل بسازید، یا به بازرسی گزارش دهید، یا درخواست پشتیبان حضوری بکنید و به نشون بدید که بدون اتصال به هیچ دستگاهی کسر شارژ می‌شه، وقتی که کارشناس تأیید کنه به ناچار باید مشکل رو رفع کنند چون این معمولاً مشکل نرم افزاری از طرف شرکت سرویس دهنده‌ست.


فعلا مشکل قبلی حل شد ولی
جواب شکایت یک ماه قبلم در 195 اومده که نوشته اوپراتور میگه:
با سلام و احترام مشترك شاكي قبلا نيز از طريق همين سامانه و ساير سامانه ها به مراتب اقدام به شكايت نمودند و اعلام خرابي از طريق كارتابل و عمليات رفع خرابي و اعزام نيرو براي وي انجام شد . با توجه به آمار بسيار بالاي شكايت اين مشترك و تبعات ناشي از آن از جمله كسر امتياز و اتلاف زمان و هزينه و ... و با توجه به اينكه اقدامات لازم از طرف مخابرات براي اين مشترك انجام شده است لذا خواهشمند است ترتيبي اتخاذ گردد كه از ثبت و ورود شكايات تكراري و در بازه هاي زماني كوتاه مدت به سيستم جلوگيري شود. ذكر اين نكته نيز ضروري مي باشد كه مشترك جزء مشتركيني مي باشد كه داراي سرويس شبانه رايگان مي باشد و تقريبا 80 درصد مصرف وي (كه مصرف بالايي نيز مي باشد)، مصرف رايگان و بدون احتساب هزينه مي باشد .

چقدر پر رو و زشت
گفته چرا مشترک حجم بالای مصرف شبانه داره
قرارداد بستند با شبانه رایگان حالا میگن چرا

ضمن اینکه انگار نه انگار دوساله من هر روز و هرساعت دارم کانفیگ میکنم و با پاسخگوی اوپراتور حرف میزنم و وقت و هزینه میزارم
انگار نه انگار که چقدر تهمت زدند مودمت خرابه و ...

دارم براشون
بزار سایت تجدید نظر را برام باز کنه

فعلا که سایت نوشته:
كاربر گرامي شكايت شما از اپراتور به سازمان تنظيم مقررات ارجاع شده
ضمن اینکه کسر شارژ در صورت روشن ماندن مودم بلااستفاده هنوز برگ برنده ای هست که 195 نمیدونه
و من که نود درصد دوستانم را جذب اینترنت مخابرات کردم اگر یک دفعه حجم انبوه یکصد شکایت مبنی بر این موضوع براشون بره اون موقع خواهند فهمید پایین آمدن امتیاز چه معنایی دارد
چون تک تک دوستان میگن ما مودممون روشن مونده(وای فای هم نیست حتی) هیچ رایانه ای هم روشن نبوده و هیچ استفاده ای نکردیم بعد از یک هفته دیدیم دو گیگابایت از حساب و شارژمون کم شده

حالا به من میگن مودم 2750u همینجوره. به اونا چی میخواند بگن؟
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
با سلام و احترام
امروز بازرسی مخابرات اصفهان تماس گرفت و من را حضورا خواست
مراجعه کردم
آقای قاسمی گفت ما هرکاری میتونستیم برای خط dlc شما کردیم ولی در آینده باز هم مشکلت باز خواهد گشت و دیگه هیچ کاری نمیتونیم بکنیم
گفتم خوب آخرین کاری که کردید چی بوده؟ همون مشکل را رفع کرد
بعد رو سیستمش یه لیست بهم نشون داد
چهار تا کار کرده بودند
گفتم آخریش چی بوده؟ گفت تغییر پورت
گفت فعلا پورتت خوبه. اما در آینده مخابرات باز هم اینترنت میفروشه و باز هم پورتت پر میشه و به مشکل بر میخوری
اون موقع به جای شکایت برو انصراف بده
چون خطت دی ال سیه و هیچ کاریش نمیشه کرد. همینه که هست. یا باهاش کنار بیا یا برو محل سکونتتان را عوض کن
گفتم مشکل کسر شارژ چیه؟ گفت برید جمعش کنید هی کیگید کسر شارژ. برو سایت پرینت بگیر از مصرفت. همون جیزی که تو میبینی ماهم میبینیم و هیچ مشکلی نداره از نظر ما
گفتم ولی میگفتند بازرسی تجهیزاتی داره که میتونه بررسی کنه ببینه واقعا مصرف داشتیم یا نه
گفت نخیر. ما نمیتونیم ببینیم کی چه سایتی رفته و چه کارهایی کرده

بلافاصله رفتم مخابرات شهید ردانی پیش مدیر و متن شکایتم را گفتم
ارجاع دادند به آقای کلانتر و سعیدی
رفتم با آقای سعیدی همه چیز دوسال گذشته را گفتم و حرفهای آقای قاسمی بازرسی را
گفتند اولا تعجب میکنم چون تغییر پورت مرحله اول رفع خرابی باید انجام بشه و چرا اینها گذاشتند مرحله آخر
و میتونستند همون دوسال پیش مشکلت را رفع کنند
گفتم اینا گیر داده بودند مودمت خرابه و 2750u اینجوریه

گفت در ثانی آقای قاسمی اشتباه میکنه. توجیه نیست
پورت مال توئه. کسی نمیتونه پورتت را بده به کس دیگه. پیگرد قانونی داره
بله اینترنتت بین چند نفر مشترک share هست و مثلا الان بین ده نفر هست در آینده ممکنه بشه بین بیست نفر و سرعتت بیاد پایین
گفتم نه من اصلا مشکل سرعت ندارم
گفت فهمیدم مشکلت همون پورت بوده که باید همون اول عوض میشده و...

خلاصه با حرفا اینا یاد سال نود می افتم که رفته بودم مخابرات شهید خرازی دروازه تهران خیابان فروغی و گفتم اینترنت میخوام
گفتند خطت دی ال سی هست و نمیشه
گفتم شرکتا که میگن مخابرات نمیزاره بدیم و شما هم که نمیدید و این چه وضشه و...
هدایتم کردند اتاق مدیر و جناب مدیر گفت:
در آینده قراره اینترنت بی سیم بیاد و بهت میدیم

بعدها معلوم شد منظور آقای مدیر از بی سیم، همان بیست سی هست
و چقدر با سواد بودند آقای مدیر
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام

هر مدت معقول پیگیر شکایت بشید و پی در پی شکایت ارسال نکنید تا بتونن رسیدگی کنند.

تغییر پورت مشکلی ایجاد نمی‌کنه و اگه مشکل شما با پورت بود با تغییر اون مشکلتون ممکنه حل بشه که شده و هیچ پیگرد قانونی نداره طبق گفته همکارمون.
در هر صورت دوست عزیز هر اداره و سازمان روال کاری خودش رو داره که باید طی کنه اما مدت دو سال در هیچ حالی از احوال توسط هیچ یکی از کارمندان اداره قابل توجیه نیست و اگه بنا باشه مشکل کسی رفع بشه باید حداکثر ظرف مدت یک هفته الی ده روز رفع بشه در غیر این صورت این تعلل در خدمت به حساب می‌یاد.
مشکل اینجاست که بیشتر شرکت‌ها از دستگاه‌ها بیش از اندازه کار می‌کشن دقیقاً مثل دستگاه pcm که در بعضی باکس‌های معمولی وقتی پورت خالی نباشه پیمانکار مجبور می‌شه که دستگاه پی‌سی‌ام نصب کنه تا به جای مثلاً 8 خط 12 خط رو ساپورت کنه خب وقتی که این دستگاه برای 8 خط ساخته شده حتماً با راه اندازی 12 خط روی اون بهش فشار وارد می‌شه. به خاطر همینه می‌بینید خط تلفن‌هایی که روی دستگاه pcm نصب شده‌اند هر مدت قطع و سپس وصل می‌شن. عیناً همین کار رو دارن شرکت‌های اینترنتی انجام می‌دن تا سود بیشتری بدست بیارن.
در حال حاضر ضریب اشتراک اینترنت پرسرعت adsl یک به هشت هست بعضی شرکت‌ها کمتره و بعضی شرکت‌ها بیش از اینهاست.
امیدوارم مشکلتون در آینده نیز به مشکل بر نخورید.
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
با سلام

هر مدت معقول پیگیر شکایت بشید و پی در پی شکایت ارسال نکنید تا بتونن رسیدگی کنند.

تغییر پورت مشکلی ایجاد نمی‌کنه و اگه مشکل شما با پورت بود با تغییر اون مشکلتون ممکنه حل بشه که شده و هیچ پیگرد قانونی نداره طبق گفته همکارمون.
در هر صورت دوست عزیز هر اداره و سازمان روال کاری خودش رو داره که باید طی کنه اما مدت دو سال در هیچ حالی از احوال توسط هیچ یکی از کارمندان اداره قابل توجیه نیست و اگه بنا باشه مشکل کسی رفع بشه باید حداکثر ظرف مدت یک هفته الی ده روز رفع بشه در غیر این صورت این تعلل در خدمت به حساب می‌یاد.
مشکل اینجاست که بیشتر شرکت‌ها از دستگاه‌ها بیش از اندازه کار می‌کشن دقیقاً مثل دستگاه pcm که در بعضی باکس‌های معمولی وقتی پورت خالی نباشه پیمانکار مجبور می‌شه که دستگاه پی‌سی‌ام نصب کنه تا به جای مثلاً 8 خط 12 خط رو ساپورت کنه خب وقتی که این دستگاه برای 8 خط ساخته شده حتماً با راه اندازی 12 خط روی اون بهش فشار وارد می‌شه. به خاطر همینه می‌بینید خط تلفن‌هایی که روی دستگاه pcm نصب شده‌اند هر مدت قطع و سپس وصل می‌شن. عیناً همین کار رو دارن شرکت‌های اینترنتی انجام می‌دن تا سود بیشتری بدست بیارن.
در حال حاضر ضریب اشتراک اینترنت پرسرعت adsl یک به هشت هست بعضی شرکت‌ها کمتره و بعضی شرکت‌ها بیش از اینهاست.
امیدوارم مشکلتون در آینده نیز به مشکل بر نخورید.

اینها شکایت های دوسال اخیر را میگن
البته من این دوسال شکایت هام از طریق بازرسی خود مخابرات بود
آخرین شکایتم از طریق 195 بود
خیلی براشون سنگین تموم شد
چون در نتیجه ی شکایت 195 مشکلم را رفع کردند
آخرش من نفهمیدم اینها چی میگن
هرکدومشون یه چیز برا خودش میگه
ضمن اینکه بازرسی مخابرات میگفت اصلا 195 چی هست؟ ما فقط بازرسی را میشناسیم
شهید ردانی هم میگفت 195 نشنیدم تا بحال. ما 2020 هستیم

اصلا خودشون هم نمیدونند جواب شکایت 195 را کدوم قسمت داده

من نفهمیدم آخرش پورت را باید همون دوسال قبل تغییر میدادند یا نه؟ پورت فقط مال یک خطه یا چند خط. حق با من بوده یا اونا
چون میگفتند مگه تو از مخابرات طلبکاری؟ مخابرات یه سرویسی داده حالا طرف میاد میگیره
خط هم در جریان طرح توسعه مخابرات سال 85 به این نتیجه رسیدند از خط مسی معمولی به دی ال سی تبدیل بشه
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
معمولاً وقتی که همه راه‌کارها بررسی بشه و مشکل برطرف نشه در نهایت تغییر پورت انجام می‌شه تا مشکل رو رفع کنند در صورتی که مشکل باز رفع نشد مشترک باید با این وضع بسازه.
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
معمولاً وقتی که همه راه‌کارها بررسی بشه و مشکل برطرف نشه در نهایت تغییر پورت انجام می‌شه تا مشکل رو رفع کنند در صورتی که مشکل باز رفع نشد مشترک باید با این وضع بسازه.
با تشکر
جریان این که آقایان میگن پهنا و سرعتت را روی یک مقداری حفظ کردیم تا مودمت نویز دریافت نکنه
و میگن هرچه سرعت بره بالا نویز زیاد میشه
و من که سال 90 سرویس 128 گرفتم و بعدا شد 2030 و سرعت شد 256 و بعدا شد 2020 و سرعت شد آپ تو یک مگ بصورت شر و از 93 سرویس حرفه ای ها گرفتم که ده مگ شر هست، بخاطر همین مشکل نویز داشتم

در کل هرکدومشون یه چیز میگه برا خودش
در نهایتم میگن از مودمته
حالا بیا مودم دیگه هم وصل کن. قبول ندارند
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
به طور طبیعی وقتی که مدار تلفن مشکل داشته باشه و سرعت بالا باشه مشکلات بیشتر می‌شه از جمله نویز و سگنال نامناسب، افت سرعتی و در نتیجه قطع و وصلی پی دی پی، به عبارتی دیگه فرضاً سرعت شما 4 مگ باشه و قطع و وصلی شدید و افت سرعت دارید ممکنه با تغییر سرعت به 1 مگ مشکل شما کلاً برطرف بشه. این احتمال وجود داره که Upstream & Downstream خط‌تون رو روی یک سرعت خاص تنظیم کردند تا مشکل شما برطرف بشه. در هر صورت این هم یک نوع راه کار هست و اگر مشکل افت سرعت نداشته باشید اجازه بدید مسئله به همین منوال پیش بره تا شما هم لا اقل در این مدت از اینترنت استفاده لازم و لذت کافی ببرید.
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
به طور طبیعی وقتی که مدار تلفن مشکل داشته باشه و سرعت بالا باشه مشکلات بیشتر می‌شه از جمله نویز و سگنال نامناسب، افت سرعتی و در نتیجه قطع و وصلی پی دی پی، به عبارتی دیگه فرضاً سرعت شما 4 مگ باشه و قطع و وصلی شدید و افت سرعت دارید ممکنه با تغییر سرعت به 1 مگ مشکل شما کلاً برطرف بشه. این احتمال وجود داره که Upstream & Downstream خط‌تون رو روی یک سرعت خاص تنظیم کردند تا مشکل شما برطرف بشه. در هر صورت این هم یک نوع راه کار هست و اگر مشکل افت سرعت نداشته باشید اجازه بدید مسئله به همین منوال پیش بره تا شما هم لا اقل در این مدت از اینترنت استفاده لازم و لذت کافی ببرید.

این مسئله به تغییر پورت ربطی داره؟
مگه برای هر سرعتی پورت خاص و مخصوص نداریم؟

Downstream Line Rate (Kbps):10239
Upstream Line Rate (Kbps):514


DownstreamUpstream
SNR Margin (0.1dB):305264
Attenuation (0.1dB):145110
Output Power (dBm):15.58.5
Attainable Rate (Kbps):228281163
Rate (Kbps):10239514
D (interleave depth):642
Delay (msec):11.925.40
Data Counter:

قبلا به ترتیب 1512 و 512 بود

نظرتون راجع به سرویس گروهی صبانت چی هست؟ ظاهرا تو سایتش شماره را برای امکان سنجی میزنیم وارد صفحه سرویس گروهی میشیم
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
آپ استریم یا ارسال شما در حال حاضر 514 هست و سرعت دریافت یا داون استریم 10239 که آپ استریم مقداری پایینه اما نسبتاً خوبه ولی داون عالیه. -- پورت در مودم قابل رؤیت نیست دوست گرامی و قبلاً عرض شد هنگامی که پورت مشکل خاصی داشته باشد و با خط شما سازگاری نداشته باشد با تغییر اون مشکل برطرف می شه و شاید هم مشکل بدتر بشه. اینه که باید همه راه کارها جهت برطرف کردن مشکل بررسی بشن و در نهایت یکی یا چندتا راه کار عملی بشه تا رفع مشکل شود.
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
با عرض سلام و خسته نباشید
مقدار snr را هرچه در مودم 2740 دی لینک گشتم پیدا نشد. البته میدونستم که مدلهای دی لینک با پسوند u با مدل های دیگه فریمور متفاوت دارند
یک راهنمایی بفرمایید
با تشکر
 

da6276

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-10-18
نوشته‌ها
4
پسندها
0
امتیازها
0
سلام
روی مودم 2750u تا الان کسی تونسته از 300 مگابیت پهنای باند استفاده کنه؟
موبایل و تلویزیون از طریق وای فای به مودم وصل هست و برای نمایش فیلم های فول اچ دی که با موبایل فیلم برداری شده است روی تلویزیون نیاز به پهنای باند بالاتر هست.
من هرکار میکنم بیشتر از 150 مگابیت نمیشه.
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
سلام

به آکادمی ایرسا خوش آمدید.

مودم 2750U با استفاده از دو آنتن 5 دسی‌بلی و استاندارد بی‌سیم 802.11n، یک شبکه بی‌سیم داخلی با کارآیی بسیار بالا همراه با سرعت 300 مگابیت در ثانیه رو براتون مهیاء می‌کنه، قاعدتاً باید همین سرعت انتقال رو داشته باشه و نه کمتر.
 

ghasem

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-10-18
نوشته‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
سلام دوستان کسی هست منو راهنمای کنه
مودم

D-LINK DSl-2750U/U1

دارم که ورژن فریمورش 1.09هستش
خواستم فریمور مودم خودمو ابدیت کنم نتونستم هرچی فریمور ازسایت های مختلف دانلود کردم موفق نشدم مودم خطا می داد که حجم فایل بالاست ولی 6مگ بیشتر نیست
حالا من چکار کنم و اینم نمیدونم اخرین ورژن فریمور مودمم چنده مال دوستم که اولتر خریده رنگ مشکیه ولی فریمورش 1.10بوددر صورتی که شما می گیدمدل سفیدu1جدیدترهستن لطفا راهنمایی کنید
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا