خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

کانفیگ مودم D-LINK DSL-2730U/U1 و D-LINK DSl-2750U/U1

sajjadm

New member
تاریخ ثبت‌نام
2014-12-14
نوشته‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
سلام سجاد جان

قبل از آپگرید باید در نظر بگیرید که آیا مودم شما نیاز به آپگرید دارد یا خیر، به عبارتی آیا Firmware جدیدی برای مدل مودمتان عرضه شده یا آخرین Firmware همانی است که در مودم شما استفاده می‌شود.
از سیستمهای دیگر مانند لپ تاپ، کامپیوتر و... به جز موبایلتان چک کردید، و آیا همین مشکل را داشتند یا خیر؟

برای رسیدن به نتیجه و برطرف کردن مشکل باید با سیستم دیگری نیز چک کنید اگر همان مشکل را داشتید باید خط اینترنت و کیفیت آن بررسی شود که هر کدام بحث جداگانه ای دارد.

شرکت ارائه کننده اینترنت شما کدام است و از چه سرعتی استفاده می‌کنید؟

نتایج استفاده از سیستم های دیگر را ضمن اطلاعات فوق نیز اعلام کنید.

موفق باشید.

متاسفانه فقط گوشی بنده این مشکل رو داره با گوشیه یکی دیگه تست کردم اوکی
اخه قبلا مودم تی پی لینک داشتم چنین مشکلی نبود

سرویس 512
که شبانه روز سرعتم ثابته 160-170
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
دوست عزیز اگر مشکلی نداشت پس مشکل از مودم و یا سرعت شما نیست چون اگر مشکل از آنها بود باید بر روی هر دستگاهی همان مشکل را نشان دهد. مشکل در موبایل و یا نحوه کانکت شدن است. ممکن است که جدیداً مشکلی برای موبایل شما پیش آمده که باعث افت سرعت در اینترنت شده، امثال ویروس و...
موبایل خود را یک بررسی کلی انجام دهید.
 

sajjadm

New member
تاریخ ثبت‌نام
2014-12-14
نوشته‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
دوست عزیز اگر مشکلی نداشت پس مشکل از مودم و یا سرعت شما نیست چون اگر مشکل از آنها بود باید بر روی هر دستگاهی همان مشکل را نشان دهد. مشکل در موبایل و یا نحوه کانکت شدن است. ممکن است که جدیداً مشکلی برای موبایل شما پیش آمده که باعث افت سرعت در اینترنت شده، امثال ویروس و...
موبایل خود را یک بررسی کلی انجام دهید.

موبایل که بگیم پس چرا با مودم دیگه تست میکنم خیلی عالی کار میکنه ؟؟؟؟ من 90% احتمال میدم از مودم هستش
 

masoud4031

New member
تاریخ ثبت‌نام
2014-12-19
نوشته‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
با سلام من یه مودم DSL-2750U-U1 دارم که به وسیله مودم 3g دلینک اینترنت رو بهش رساندم - که بین دستگاه های مختلف تقسیم میکنه -هم حالت کابل هم بی سیم -مشکلی که باهاش دارم اینه که اشتراک گذاری فایل-رو بین دستگاهی مختلف مثل موبایل و- pc و رسیور از طریق این مودم نمیشه انجام داد-در صورتی که این کار رو از طریق یه دانگل wifi خیلی راحت میشه انجام داد-اگه تنظیمات خاصی لازمه ممنون میشم راهنمای کنید .
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
سلام مسعود گرامی

منظور شما اشتراک گذاری فایل‌ها بین سیستم‌های یک شبکه است، یا استفاده از وای فای آن مودم برای موبایل، پی‌سی، لپ تاپ و... است؟

اگر مورد اول باشد که از آموزش زیر استفاده کنید.

شبکه کردن دو کامپیوتر با استفاده از مودم
نحوه اشتراک گذاری فایلهای usbمتصل به dsl-2750u دی لینک

و اگر مورد دوم باشد که توضیحات در نحوه کانفیگ داده شده.

موفق باشید.
 

ehsan272

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-03-13
نوشته‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
سلام من مودمم 2730u دیلینک هست یه مشکلی دارم انم اینه که وقتی مودم رو خاموش روشن میکنم باید دوباره به سایت دی لینک برم و دوباره رمز وای فای رو بدم ته به گوشی بتونم وصل بشم و از وای فای گوشی استفاده کنم خواستم ببسنم مشکل از چیه ممنون
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
سلام من مودمم 2730u دیلینک هست یه مشکلی دارم انم اینه که وقتی مودم رو خاموش روشن میکنم باید دوباره به سایت دی لینک برم و دوباره رمز وای فای رو بدم ته به گوشی بتونم وصل بشم و از وای فای گوشی استفاده کنم خواستم ببسنم مشکل از چیه ممنون

سلام احسان جان

تنظیمات را اگر مطابق آموزش انجام دادید قاعدتاً نباید مشکلی داشته باشد. اما در هر صورت دو راه حل دارید که امیدوارم جوابگو باشند.

اول مودم‌تون رو ریست کامل انجام دهید (تنظیمات اولیه کارخانه) و سپس مجدداً کانفیگ کنید ببینید که مشکلتون حل میشه یا نه.

اگه مشکل برطرف نشد FirmWare مودمتون رو از سایت مرجع دی لینک به ورژن جدید آپگرید کنید.

اگه بازم مشکل شما برطرف نشد مودمتون رو به نمایندگی حتماً ارجاع بدید.

موفق باشید.
 

ehsan272

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-03-13
نوشته‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
ممنون از راهنمایی شم ولی ممکنه در مورد فریمور توضیح بیشتری بدید
 

ehsan272

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-03-13
نوشته‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
ممنون از راهنمایی شما ولی ممکنه در مورد فریمور توضیح بیشتری بدید ورژن فریمورم نوشته

Product Page: DSL-2730U
Firmware Version:ME_1.07

احتیاجی به اپدیت داره
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
فریمور (Firmware) به طور کلی میان افزاری یا نرم افزاری است که بر روی دستگاه‌ها (سخت افزار) نصب می‌شود.
پس از مدت زمانی که شرکت باگ‌های امنیتی یا نقص و عیب‌های میان افزار قبلی را شناسائی می‌کنند و میان افزار جدیدی ارائه می‌دهند باید دانلود و آن را به جای فریمور قدیمی جایگزین کرد که این کار از طریق خود مودم انجام می‌شود.

نکاتی در مورد آپگرید کردن:

آموزش آپگرید (Upgrade) مودم


آخرین ورژن رو از این لینک دانلود کنید و به نکات فوق در آدرس آموزشی که دادم حتماً دقت کنید.

D-LINK-DSL-2730U
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
سلام. لطفا بگین من چیکار کنم
چهار ساله از اینترنت مخابرات استفاده میکنم. چون خطم فیبرنوری dlc هست فقط میتونم از مخابرات سرویس بگیرم. از مودم تی پی لینک 8811 استفاده میکردم. مودمم را همیشه روشن میگذاشتم و چراغ اینترنت و ای دی اس ال همیشه روشن بود. یعنی همیشه کانکت بودم بدون استفاده و حتی روشن بودن رایانه. اما جالب بود روزهایی که کار واجب داشتم نه صفحه ای باز میکرد نه هیچی تا وقتی که ریستش نمیکردم و مجددا کانفیگ نمیکردم یا به اوپراتور 2020 تماس بگیرم و خط را ریست کنه. از دی ماه 92 مودم دی لینک 2750u u1 خریدم و این مشکلم رفع شد. اما با مشکل جدیدی روبرو شدم یعنی مودم روشن بدون استفاده دچار کسر شارژ و حجم اینترنت میشد. همزمان برای دوستانی که از اینترنت مخابرات استفاده میکردند این اتفاق افتاد. از اون به بعد مودم را خاموش میکردم. و مشکلی که پیش اومد این بود که وقتی مودم را روشن میکردم چراغ ای دی اس ال ثابت میشد اما چراغ اینترنت قرمز می ماند و سبز و کانکت نمیشد. و چند بار که مودم را خاموش و روشن میکردم وصل میشد. یا حتی وصل نمیشد تا کانفیگ مجدد بکنم. و هرروز و هر ساعت با اوپراتور صحبت میکردم و میگفتند کانفیگ مجدد کن. گفتم یعنی من باید هر روز و هر ساعت کانفیگ مجدد انجام بدهم؟ اوپراتور میگفتند نویز داری و snR بین 14 تا 28 هست و پایینه و اگر تلفن بی سیم یا آی دی کالر داری قطعش کن. پریز برق مودم مجزا باشه و وسیله ی دیگه وصل نباشه، سیم کشی تلفنتون کنار سیم کشی برق نباشه و ... و... و... و حتی گفتند فرمویر مودم را آپدیت کن. فرمویر را آپدیت کردم به me 1.11 و بی نتیجه. بقیه مشکلاتی که گفتند هم نداشتم. مامور فرستادند اومد مودم را چک کرد و کانفیگ مجدد کرد و گفت مودم ایرادی نداره و رفت. بعد از ظهر همون روز بدون اینکه به تنظیمات دست زده باشم باز هم کانکت نشدم. مودمم کانفیگ هم نمیپرونه. چون ممکنه الان وصل نشه و بدون کتنفیگ مجدد خاموشش کنم و یک ساعت دیگر یا فردا یا وصل بشه و ممکنه باز پس فردا وصل نشه. در حالت بریدج هم با ارور 651 و 718 روبرو میشم و وقتی هم وصل میشه قطعی های پی در پی. ضمن اینکه کیفیت بریدج به pppoE نمیرسه. و چند روز قبل بهشون گفتم سیم کشی تلفن داخل کوچه از زیر تابلو شبکه برق رد شده و اومدند سیم کشی نو با فاصله از تابلو برق تجدید کردند ولی گفتند نویزت ربطی به این نداره و بخاطر تجهیزات اوپراتور اینترنتت هست. گفتم اینترنتم از خود مخابراته. گفتند خوب تجهیزات داخل مخابرات مشکل داره. و الان مودمم به ورودی سیم تلفن مخابرات درب خانه متصل است و باز هم با مشکل در کانکت شدن مواجه هستم. چند ماهی هم هست که مقدار snR خطم به 9 تا 21 افت کرده است. و جالبه همسایه هامون هم اینترنت مخابرات دارند و مودم تی پی لینک وایرلس میگن این مشکل را ندارند. حالا نمیدونم ایراد از کجاست. در مورد global IP v6 صفحه advanced و lan IP v6 صفحه set up و همینطور گزینه enable ipv6 صفحه internet set up تنظیم در حالت pppoE و تاثیرش توضیح دهید. در مورد گزینه
Keep Alive و تاثیرش و MRU Size و MTU Size و گزینه های Dial-up mode و WAN Service Type و Authentication Method و Encapsulation Mode توضیح بدهید. من در حالت دیفالت خود مودم گذاشتم و تغییرش هم دادم ولی نتیجه و تاثیری نداشته روی مشکلم. دیگه هرکاری میدونید بگید انجام بدهم. از شماره 9366731769 با 9330448854 صحبت کردم و گفتند اینجا مطرح کنم. با تشکر
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
سلام. لطفا بگین من چیکار کنم
چهار ساله از اینترنت مخابرات استفاده میکنم. چون خطم فیبرنوری dlc هست فقط میتونم از مخابرات سرویس بگیرم. از مودم تی پی لینک 8811 استفاده میکردم. مودمم را همیشه روشن میگذاشتم و چراغ اینترنت و ای دی اس ال همیشه روشن بود. یعنی همیشه کانکت بودم بدون استفاده و حتی روشن بودن رایانه. اما جالب بود روزهایی که کار واجب داشتم نه صفحه ای باز میکرد نه هیچی تا وقتی که ریستش نمیکردم و مجددا کانفیگ نمیکردم یا به اوپراتور 2020 تماس بگیرم و خط را ریست کنه. از دی ماه 92 مودم دی لینک 2750u u1 خریدم و این مشکلم رفع شد. اما با مشکل جدیدی روبرو شدم یعنی مودم روشن بدون استفاده دچار کسر شارژ و حجم اینترنت میشد. همزمان برای دوستانی که از اینترنت مخابرات استفاده میکردند این اتفاق افتاد. از اون به بعد مودم را خاموش میکردم. و مشکلی که پیش اومد این بود که وقتی مودم را روشن میکردم چراغ ای دی اس ال ثابت میشد اما چراغ اینترنت قرمز می ماند و سبز و کانکت نمیشد. و چند بار که مودم را خاموش و روشن میکردم وصل میشد. یا حتی وصل نمیشد تا کانفیگ مجدد بکنم. و هرروز و هر ساعت با اوپراتور صحبت میکردم و میگفتند کانفیگ مجدد کن. گفتم یعنی من باید هر روز و هر ساعت کانفیگ مجدد انجام بدهم؟ اوپراتور میگفتند نویز داری و snR بین 14 تا 28 هست و پایینه و اگر تلفن بی سیم یا آی دی کالر داری قطعش کن. پریز برق مودم مجزا باشه و وسیله ی دیگه وصل نباشه، سیم کشی تلفنتون کنار سیم کشی برق نباشه و ... و... و... و حتی گفتند فرمویر مودم را آپدیت کن. فرمویر را آپدیت کردم به me 1.11 و بی نتیجه. بقیه مشکلاتی که گفتند هم نداشتم. مامور فرستادند اومد مودم را چک کرد و کانفیگ مجدد کرد و گفت مودم ایرادی نداره و رفت. بعد از ظهر همون روز بدون اینکه به تنظیمات دست زده باشم باز هم کانکت نشدم. مودمم کانفیگ هم نمیپرونه. چون ممکنه الان وصل نشه و بدون کتنفیگ مجدد خاموشش کنم و یک ساعت دیگر یا فردا یا وصل بشه و ممکنه باز پس فردا وصل نشه. در حالت بریدج هم با ارور 651 و 718 روبرو میشم و وقتی هم وصل میشه قطعی های پی در پی. ضمن اینکه کیفیت بریدج به pppoE نمیرسه. و چند روز قبل بهشون گفتم سیم کشی تلفن داخل کوچه از زیر تابلو شبکه برق رد شده و اومدند سیم کشی نو با فاصله از تابلو برق تجدید کردند ولی گفتند نویزت ربطی به این نداره و بخاطر تجهیزات اوپراتور اینترنتت هست. گفتم اینترنتم از خود مخابراته. گفتند خوب تجهیزات داخل مخابرات مشکل داره. و الان مودمم به ورودی سیم تلفن مخابرات درب خانه متصل است و باز هم با مشکل در کانکت شدن مواجه هستم. چند ماهی هم هست که مقدار snR خطم به 9 تا 21 افت کرده است. و جالبه همسایه هامون هم اینترنت مخابرات دارند و مودم تی پی لینک وایرلس میگن این مشکل را ندارند. حالا نمیدونم ایراد از کجاست. در مورد global IP v6 صفحه advanced و lan IP v6 صفحه set up و همینطور گزینه enable ipv6 صفحه internet set up تنظیم در حالت pppoE و تاثیرش توضیح دهید. در مورد گزینه
Keep Alive و تاثیرش و MRU Size و MTU Size و گزینه های Dial-up mode و WAN Service Type و Authentication Method و Encapsulation Mode توضیح بدهید. من در حالت دیفالت خود مودم گذاشتم و تغییرش هم دادم ولی نتیجه و تاثیری نداشته روی مشکلم. دیگه هرکاری میدونید بگید انجام بدهم. از شماره 9366731769 با 9330448854 صحبت کردم و گفتند اینجا مطرح کنم. با تشکر
دوست عزیز علی با سلام
به آکادمی ایرسا خوش آمدید.
وقتی که با استفاده از مودم دیگه مشکل شما حل شد این یعنی مودم قبلی شما مشکل داشت هر چند می‌تونستید با یک کانفیگ یا آپگرید مشکل آن را حل کنید و نیاز به هزینه مجدد نبود اما به هر حال به روز بودن و استفاده از تکنولوژی جدید هم کار بسیار خوبی هست تا اینترنت با کیفیت داشته باشیم.
در مورد کسر شارژ زمانی که استفاده نمی‌کنید این مسئله تقزیباً غیر ممکنه و تا زمانی که هیچ ارسال و دریافتی ندارید ولی از حساب شما کسر می‌شه شاید مشکل از نرم افزار مخابرات باشه. برای حل این مشکل و اطمینان از اینکه هیچ کس به مودم شما وصل نیست و یا هک نشده آن را ریست و کانفیگ مجدد کنید و پس از آن اقدام به تغییر آی پی ورود به کنسول و رمز عبور ورود کنید (تا چند روز دیگه آموزش اختصاصی در این باره می‌ذارم) و هر دستگاهی که به مودم متصل است را قطع کنید اگر همچنان مشکل برطرف نشد با پشتیبانی مخابرات تماس بگیرید و درخواست کارشناس حضوری کنید تا این مراحل را طی کند و به این نتیجه برسد که مشکل از طرف اونهاست، معمولاً شرکتها تا زمانی که خودشون کارشناس نفرستن تا از نزدیک مشکل رو بررسی کنه هیچ اقدامی نمی‌کنند.

در مورد چراغ اینترنت که قرمز باقی میمونه و سبز نمیشه متأسفانه باید بگم که مشکل از شرکت سرویس دهنده است که این مشکل در اغلب شرکتهای سرویس دهنده اینترنت پر سرعت دیده میشه و جور این موارد رو مشترک باید بکشه حال یا این که باید مودم رو خاموش و روشن کنه یا ریست کانفیگ مجدد. برای برطرف کردن این مشکل راه حل خاصی وجود نداره جز اینکه ریست سخت افزاری بکنید و بدون هیچ عیب و نقصی مجدداً کانفیگ کنید.

برادر عزیز علی نویز و سگنال و تلفن بی‌سیم و سیم کشی ربطی به چراغ اینترنت نداره اصلاً و این موارد مربوط به قطع و وصلی چراغ ADSL میشه این راهنمائی زمانی انجام می‌شه که شما مشکل قطع و وصلی چراغ DSL یا Status داشته باشید که ما در آکادمی هر دو مشکل را با تصاویر شرح دادیم که چطور مشکل مربوط به قطع و وصلی‌ها را برطرف کنید.
برطرف کردن مشکل قطع و وصلی چراغ Link, Line, DSL, Status مودم

برطرف کردن مشکل قطع و وصلی چراغ pppoe یا چراغ کره زمین در مودم

ارور 718 مربوط به این است که مهلت برقراری تماس PPP پایان پذیرفته است و این همان مشکلی است که خدمت شما عرض کردم از شرکت ارائه دهنده سرویسه.
ارور 651- مودم شما یا سایر دستگاه‌های اتصال دهنده خطائی را گزارش کرده است.(اشکال پیش آمده از مودم شماست که وقتی از شرکت ارائه دهنده قطع بشه این مشکل بوجود میاد).

موارد دیگر که نیاز به مقاله‌های جداگونه داره اما مشکل شما به مربوط به این تنظیمات نیست بلکه همان طور که عرض شد مشکل از شرکت سرویس دهنده است.
می‌تونید از سرویس شرکت آسیاتک استفاده کنید چون خط فیبر نوری را هم ساپورت می‌کنه.

گزارشی از سرعت، ارسال و دریافت و نویز و سیگنالتون اینجا قرار بدید لطفا.

موفق باشید
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
دوست عزیز علی با سلام
به آکادمی ایرسا خوش آمدید.
وقتی که با استفاده از مودم دیگه مشکل شما حل شد این یعنی مودم قبلی شما مشکل داشت هر چند می‌تونستید با یک کانفیگ یا آپگرید مشکل آن را حل کنید و نیاز به هزینه مجدد نبود اما به هر حال به روز بودن و استفاده از تکنولوژی جدید هم کار بسیار خوبی هست تا اینترنت با کیفیت داشته باشیم.
در مورد کسر شارژ زمانی که استفاده نمی‌کنید این مسئله تقزیباً غیر ممکنه و تا زمانی که هیچ ارسال و دریافتی ندارید ولی از حساب شما کسر می‌شه شاید مشکل از نرم افزار مخابرات باشه. برای حل این مشکل و اطمینان از اینکه هیچ کس به مودم شما وصل نیست و یا هک نشده آن را ریست و کانفیگ مجدد کنید و پس از آن اقدام به تغییر آی پی ورود به کنسول و رمز عبور ورود کنید (تا چند روز دیگه آموزش اختصاصی در این باره می‌ذارم) و هر دستگاهی که به مودم متصل است را قطع کنید اگر همچنان مشکل برطرف نشد با پشتیبانی مخابرات تماس بگیرید و درخواست کارشناس حضوری کنید تا این مراحل را طی کند و به این نتیجه برسد که مشکل از طرف اونهاست، معمولاً شرکتها تا زمانی که خودشون کارشناس نفرستن تا از نزدیک مشکل رو بررسی کنه هیچ اقدامی نمی‌کنند.

در مورد چراغ اینترنت که قرمز باقی میمونه و سبز نمیشه متأسفانه باید بگم که مشکل از شرکت سرویس دهنده است که این مشکل در اغلب شرکتهای سرویس دهنده اینترنت پر سرعت دیده میشه و جور این موارد رو مشترک باید بکشه حال یا این که باید مودم رو خاموش و روشن کنه یا ریست کانفیگ مجدد. برای برطرف کردن این مشکل راه حل خاصی وجود نداره جز اینکه ریست سخت افزاری بکنید و بدون هیچ عیب و نقصی مجدداً کانفیگ کنید.

برادر عزیز علی نویز و سگنال و تلفن بی‌سیم و سیم کشی ربطی به چراغ اینترنت نداره اصلاً و این موارد مربوط به قطع و وصلی چراغ ADSL میشه این راهنمائی زمانی انجام می‌شه که شما مشکل قطع و وصلی چراغ DSL یا Status داشته باشید که ما در آکادمی هر دو مشکل را با تصاویر شرح دادیم که چطور مشکل مربوط به قطع و وصلی‌ها را برطرف کنید.
برطرف کردن مشکل قطع و وصلی چراغ Link, Line, DSL, Status مودم

برطرف کردن مشکل قطع و وصلی چراغ pppoe یا چراغ کره زمین در مودم

ارور 718 مربوط به این است که مهلت برقراری تماس PPP پایان پذیرفته است و این همان مشکلی است که خدمت شما عرض کردم از شرکت ارائه دهنده سرویسه.
ارور 651- مودم شما یا سایر دستگاه‌های اتصال دهنده خطائی را گزارش کرده است.(اشکال پیش آمده از مودم شماست که وقتی از شرکت ارائه دهنده قطع بشه این مشکل بوجود میاد).

موارد دیگر که نیاز به مقاله‌های جداگونه داره اما مشکل شما به مربوط به این تنظیمات نیست بلکه همان طور که عرض شد مشکل از شرکت سرویس دهنده است.
می‌تونید از سرویس شرکت آسیاتک استفاده کنید چون خط فیبر نوری را هم ساپورت می‌کنه.

گزارشی از سرعت، ارسال و دریافت و نویز و سیگنالتون اینجا قرار بدید لطفا.

موفق باشید
واقعا لطف کردید جناب موسوی
ولی هم مراجعه کردم سایت آسیاتک و هم تماس گرفتم با عاملیت منطقه ای اصفهان، گفتم خط دی ال سی، گفتند خیر سرویسش فقط با مخابراته/ من قبل از اینکه خطمون دی ال سی بشه هم از صبانت سرویس داشتم بدون هیچ مشکلی/ ضمن اینکه همین مدل مودم را برای چند نفر از فامیل خریدم و اینترنت مخابرات دارند روی خط عادی dslam و اونها هم مشکلی ندارند.
و مورد دیگه. مخابرات بازرس فزستاد و مودم را چک کرد و گفت مودم ایرادی نداره تاریخ 27اسفند93/ اما الان اینقدر پشتیبان و اوپراتور میگن مودمت مشکل داره دیگه داره باورم میشه نکنه مودم خراب شده. چون مثلا خط تلفن را ازش جدا کردم چراغ ای دی اس ال خاموش نشد. درصورتی که فکر کنم باید خاموش میشد و با اتصال مجدد سیم تلفن مجددا شروع به ارتباط رانژه میکرد.
و از سایت ایزی دیدم مودمم تا آذر گارانتی داره. اگر خرابه ببرم گارانتی. چطور تستش کنم؟ ببرم مخابرات بگم تستش کنید؟
فکر کنم اینقد کانفیگ مجدد کردم البته تا حد امکان بدون ریست سخت افزاری و با edit صفحه internet setup که مودم دیگه خراب شده.
باز هم تشکر میکنم. بالاخره یه جا پیدا شد راهنمایی کنه. مرسی و ممنون
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
با عرض معذرت
سیم تلفن را جدا کردم چراغ ای دی اس ال خاموش شد. فقط با تاخیر پنج ثانیه ای. مودم ایرادی ندارد. ببخشید
آخه اینقدر تو سایت ها در نقد 2750u u1 سفید رنگ مطالب منفی خوندم که زود خراب میشه و آنتنش به پای تی پی لینک تک آنتنه هم نمیرسه و... که کلا دید منفی پیدا کرده بودم
آسیا تک هم گفتند کجا نوشته؟ آدرس سایتتون را دادم. گفتند شاید جای دیگه امکانش بوجود اومده اما اصفهان همچنان امکانش نیست
با دوستان صبانتی ام هم صحبت کردم گفتند هنوز نتونستیم برا تو و سایر دی ال سی ها کاری کنیم

باز هم تشکر عرض میکنم. موید باشید
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
واقعا لطف کردید جناب موسوی
ولی هم مراجعه کردم سایت آسیاتک و هم تماس گرفتم با عاملیت منطقه ای اصفهان، گفتم خط دی ال سی، گفتند خیر سرویسش فقط با مخابراته/ من قبل از اینکه خطمون دی ال سی بشه هم از صبانت سرویس داشتم بدون هیچ مشکلی/ ضمن اینکه همین مدل مودم را برای چند نفر از فامیل خریدم و اینترنت مخابرات دارند روی خط عادی dslam و اونها هم مشکلی ندارند.
و مورد دیگه. مخابرات بازرس فزستاد و مودم را چک کرد و گفت مودم ایرادی نداره تاریخ 27اسفند93/ اما الان اینقدر پشتیبان و اوپراتور میگن مودمت مشکل داره دیگه داره باورم میشه نکنه مودم خراب شده. چون مثلا خط تلفن را ازش جدا کردم چراغ ای دی اس ال خاموش نشد. درصورتی که فکر کنم باید خاموش میشد و با اتصال مجدد سیم تلفن مجددا شروع به ارتباط رانژه میکرد.
و از سایت ایزی دیدم مودمم تا آذر گارانتی داره. اگر خرابه ببرم گارانتی. چطور تستش کنم؟ ببرم مخابرات بگم تستش کنید؟
فکر کنم اینقد کانفیگ مجدد کردم البته تا حد امکان بدون ریست سخت افزاری و با edit صفحه internet setup که مودم دیگه خراب شده.
باز هم تشکر میکنم. بالاخره یه جا پیدا شد راهنمایی کنه. مرسی و ممنون

با سلام

خواهش می‌کنم.

آسیاتک فیبر نوری dlc رو ساپورت نمی‌کنه.

دوست عزیز معمولاً وقتی که بخش فنی یا پشتیبانی از رفع مشکل خاصی ناتوان بشه معمولاً مجبور می‌شن همه مشکلات را به گردن مشترک بندازند و این روند در اغلب شرکت‌ها انجام می‌شه متأسفانه. در هر صورت پیشنهاد بنده این بود که شما یک مودم تست بیارید و امتحان کنید تا ببینید واقعاً مشکل از کجاست. با این کار شما از سر در گمی بیرون می‌آیید و خودتون متوجه می‌شید که مشکلتون دقیقاً کجاست.
بله وقتی که خط تلفن رو جدا کنید باید خاموش بشه و هر وقت وصل بشه باید چراغ مربوطه ثابت شه.
شما یک مودم از یکی از دوستان بگیرید و روی خطتون 48-24 تست کنید تا ببینید خطتون چه وضعیتی داره و مودمتون رو به ایشون بدید تا تست کنه و نتیجه رو ببینید.
شما به جای ادیت این بار مودم رو ریست سخت‌افزاری کنید و مجدداً کانفیگ بشه این طور به نتیجه مطلوب‌تری خواهید رسید.

خواهش می‌کنم دوست من.



با عرض معذرت
سیم تلفن را جدا کردم چراغ ای دی اس ال خاموش شد. فقط با تاخیر پنج ثانیه ای. مودم ایرادی ندارد. ببخشید
آخه اینقدر تو سایت ها در نقد 2750u u1 سفید رنگ مطالب منفی خوندم که زود خراب میشه و آنتنش به پای تی پی لینک تک آنتنه هم نمیرسه و... که کلا دید منفی پیدا کرده بودم
آسیا تک هم گفتند کجا نوشته؟ آدرس سایتتون را دادم. گفتند شاید جای دیگه امکانش بوجود اومده اما اصفهان همچنان امکانش نیست
با دوستان صبانتی ام هم صحبت کردم گفتند هنوز نتونستیم برا تو و سایر دی ال سی ها کاری کنیم

باز هم تشکر عرض میکنم. موید باشید

همون راه کاری که بالا عرض کردم را انجام بدید بدون هزینه و دردسر هست فقط زحمت ریست و کانفیگ دو مودم(مودم خودتون و دوستتون) را بکشید به نتیجه نهائی می‌رسید که مشکل شما از کجا هست.

موفق باشید
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
مرسی
تو فکرش هستم
ضمن اینکه میخوام در این باره نظرتون را بپرسم
چهارسال قبل که من اینترنت مخابرات گرفتم به هزار زور گرفتم چون میگفتند تجهیزات دی ال سی گرونه و نمیتونیم بدهیم و... . خلاصه من گرفتم
الان به همه همسایه هامون که دی ال سی هستند اینترنت دادند و مشکل من را ندارند و فقط مشکل کسر شارژ در صورت روشن ماندن مودم بدون استفاده را دارند
ولی خیلی راحت مودم را خاموش میکنند و مشکل کانکت شدن ندارند
حالا به نظرتون اگر من بیایم و روی یک خط دی ال سی دیگر تقاضای سرویس کنم، با توجه به اینکه الان هزینه رانژه هم نمیگیرند ولی چهارسال قبل من هزینه رانژه هم دادم، ممکنه با تجهیزات جدید مثل همسایه هامون مشکلم رفع بشه؟
ضمن اینکه یکی از دوستانم که با خط غیر dlc یعنی dslam دوسال هست مشترک اینترنت مخابرات هست، اونقدر فشار آورد به مخابرات تا پنلش را عوض کردند و الان نه کسر شارژ داره و نه مشکل کانکت شدن
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
مرسی
تو فکرش هستم
ضمن اینکه میخوام در این باره نظرتون را بپرسم
چهارسال قبل که من اینترنت مخابرات گرفتم به هزار زور گرفتم چون میگفتند تجهیزات دی ال سی گرونه و نمیتونیم بدهیم و... . خلاصه من گرفتم
الان به همه همسایه هامون که دی ال سی هستند اینترنت دادند و مشکل من را ندارند و فقط مشکل کسر شارژ در صورت روشن ماندن مودم بدون استفاده را دارند
ولی خیلی راحت مودم را خاموش میکنند و مشکل کانکت شدن ندارند
حالا به نظرتون اگر من بیایم و روی یک خط دی ال سی دیگر تقاضای سرویس کنم، با توجه به اینکه الان هزینه رانژه هم نمیگیرند ولی چهارسال قبل من هزینه رانژه هم دادم، ممکنه با تجهیزات جدید مثل همسایه هامون مشکلم رفع بشه؟
ضمن اینکه یکی از دوستانم که با خط غیر dlc یعنی dslam دوسال هست مشترک اینترنت مخابرات هست، اونقدر فشار آورد به مخابرات تا پنلش را عوض کردند و الان نه کسر شارژ داره و نه مشکل کانکت شدن

سلامی دوباره
اگه خط دیگه‌ای دارید یه امتحان بکنید امتحانش ضرر نداره با توجه به اینکه هزینه رانژه و نصب و راه اندازی نمی‌گیرن شما به جای تمدید اشتراک خطی که در حال حاضر از اون استفاده می‌کنید اون یکی رو فعال کنید هر چند مشکلات خطوط فیبر در اصفهان و خصوصاً مرکزی همچون ردانی خیلی گزارش شده و مشکل قطع و وصلی زیادی دارند. لازم به ذکر است که در شهرتون شرکت ندا گستر بعضی از خطوط فیبر رو ساپورت می‌کنه یه تماسی با اونا بگیرید و شمارتون رو استعلام کنید.
همچنین جهت اطلاع در کل ایران اضافه بر مخابرات شرکت آسیاتک نیز فقط استان خوزستان و فارس رو ساپورت می‌کنه و اینجا ما همچین مشکلی نداریم و همان طور که اشاره کردم مشکل از زیر ساخت هست.
جهت شکایت: https://195.ict.gov.ir/

سعی می‌کنم در روزهای آینده در این باره یک گزارش کامل تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار بدم.
موفق باشید.
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
سلامی دوباره
اگه خط دیگه‌ای دارید یه امتحان بکنید امتحانش ضرر نداره با توجه به اینکه هزینه رانژه و نصب و راه اندازی نمی‌گیرن شما به جای تمدید اشتراک خطی که در حال حاضر از اون استفاده می‌کنید اون یکی رو فعال کنید هر چند مشکلات خطوط فیبر در اصفهان و خصوصاً مرکزی همچون ردانی خیلی گزارش شده و مشکل قطع و وصلی زیادی دارند. لازم به ذکر است که در شهرتون شرکت ندا گستر بعضی از خطوط فیبر رو ساپورت می‌کنه یه تماسی با اونا بگیرید و شمارتون رو استعلام کنید.
همچنین جهت اطلاع در کل ایران اضافه بر مخابرات شرکت آسیاتک نیز فقط استان خوزستان و فارس رو ساپورت می‌کنه و اینجا ما همچین مشکلی نداریم و همان طور که اشاره کردم مشکل از زیر ساخت هست.
جهت شکایت: https://195.ict.gov.ir/

سعی می‌کنم در روزهای آینده در این باره یک گزارش کامل تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار بدم.
موفق باشید.

تشکر از وقت گذاشتنتون
حالا از کجا فهمیدین ما ردانی هستیم؟
صبانت از وقتی شدیم 273 دیگه نتونستند بهم سرویس بدهند. با اینکه با بچه هاشون رفیقم ولی تا بحثش پیش میاد میگن پس مخابرات برنمیایم
سامانه 195 هم شکایت گذاشتم. متاسفانه بجای پیگیری شکایت، ارجاعش میدن به اوپراتور. و طبق معمول جوابی که برام میاد می نویسه
با بررسی به عمل آمده مشخص شد مشکلی از سیستم ما نیست و تجهیزات داخل خانه مشترک اشکال دارد
من هم هردفه یه تجدید نظر میزارم مینویسم غلط کردید
شاد باشید
خوشبحال مشترکین فیبر خوزستان و فارس
البته من استان خراسان رضوی دیدم محدوده فیبرنوری، برای یکی از دوستان کابل 50 جفتی از مخابرات تا درب خونه کشیده بودند جدا از سیم کشی فیبر نوری ها
بنده خدا میگفت اینقد دویدم تا این کار را برام کردند
عکس سیم کشیش را دارم
روی تبر برق ها فاصله سه متری پایین سیم کشی برق، یه سیم تلفن رفته تا مخابرات
اگر عکسش به دردتون میخوره براتون بفرستم
میگفت چون به فیبر نوری ها و پی سی ام ها سرویس نمیدادند یه آشنایی پیدا کردم مخابرات که گفت برو پیگیر بشو که برات یه کابل 50 جفتی از در مخابرات تا خونه تون کنار فیبر نوری بکشند
مرسی مرسی مرسی جناب مهندس
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
تشکر از وقت گذاشتنتون
حالا از کجا فهمیدین ما ردانی هستیم؟
صبانت از وقتی شدیم 273 دیگه نتونستند بهم سرویس بدهند. با اینکه با بچه هاشون رفیقم ولی تا بحثش پیش میاد میگن پس مخابرات برنمیایم
سامانه 195 هم شکایت گذاشتم. متاسفانه بجای پیگیری شکایت، ارجاعش میدن به اوپراتور. و طبق معمول جوابی که برام میاد می نویسه
با بررسی به عمل آمده مشخص شد مشکلی از سیستم ما نیست و تجهیزات داخل خانه مشترک اشکال دارد
من هم هردفه یه تجدید نظر میزارم مینویسم غلط کردید
شاد باشید
خوشبحال مشترکین فیبر خوزستان و فارس
البته من استان خراسان رضوی دیدم محدوده فیبرنوری، برای یکی از دوستان کابل 50 جفتی از مخابرات تا درب خونه کشیده بودند جدا از سیم کشی فیبر نوری ها
بنده خدا میگفت اینقد دویدم تا این کار را برام کردند
عکس سیم کشیش را دارم
روی تبر برق ها فاصله سه متری پایین سیم کشی برق، یه سیم تلفن رفته تا مخابرات
اگر عکسش به دردتون میخوره براتون بفرستم
میگفت چون به فیبر نوری ها و پی سی ام ها سرویس نمیدادند یه آشنایی پیدا کردم مخابرات که گفت برو پیگیر بشو که برات یه کابل 50 جفتی از در مخابرات تا خونه تون کنار فیبر نوری بکشند
مرسی مرسی مرسی جناب مهندس

وقت بخیر
خواهش می‌کنم دوست عزیز.

بله بعضی از پیش شماره پشتیبانی نمی‌شن.
فعلاً که مخابرات اصفهان زیر ذربین قرار داره. امیدوارم وضع بهتر از اینها بشه و کیفیت رو بهتر کنن.
اون فیبر نیست و ممکنه خط رو به معمولی تبدیل کردن، چون برای راه اندازی فیبر یه سری تجهیزات هم نیاز داره و تا زمانی که مخابرات همکاری نکنه هیچ شرکتی نمی‌تونه کاری بکنه چون به هر حال ام‌دی‌اف دست مخابراته و باید تفاهم نامه و قراردادی بین هم دیگه امضاء بشه.
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
حالا واقعا مخابرات اصفهان زیر ذره بینه؟
بهم گفتند بیا ساختمان نقش جهان(مخابرات خیابان شهید بهشتی)
اداره بازرسی
تا مشکلت را رفع کنیم
نظرتون؟
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا