- تاریخ ثبتنام
- 2014-01-12
- نوشتهها
- 889
- پسندها
- 0
- امتیازها
- 16
- سن
- 37
- محل سکونت
- تهران، پاسداران
- وب سایت
- www.irsapro.ir
با سلام خدمت دوستان گرامی
شاید وقتی که اُپن کارت رو نصب کردید با ارور زیر مواجه شده باشید:
برای رفع این مشکل به این تاپیک مراجعه کنید:
رفع ارور ارسال ایمیل در اُپن کارت Open Card
حالا مشکل دیگهای هم هست که وقتی ایمیل ارسال میکنیم به مدیر فروشگاه نمیرسه.
برای رفع این مشکل راه کارهای زیادی پیشنهاد شده که همشون تست شدن ولی جواب ندادن. راه حل دیگهای رو سعی کردم پیدا کنم و روی اُپن کارت یکی از دوستان تست کردم و جواب داد.
برای رفع مشکل از منوی "سیستم" به "تنظیمات" برید و بعد روی "ویرایش" فروشگاهتون کلیک کنید. تب ایمیل رو انتخاب کنید.
اگه از پروتکل "MAIL" مثل خیلیها استفاده میکنید اون رو به ناچار به "SMTP" تغییر بدید و بقیه تنظیمات رو طبق جدول زیر اعمال کنید.
خب بعد از اینکه اینها رو ست کردید وارد میل سرور بشید، ایمیل و پسورد رو که از قبل ست کردهاید وارد کنید و به بخش تنظیمات Forwarding اگه مایل باشید ایمیلها به ایمیل یا جیمیل بیاد برید و اونجا هر چقدر ایمیل دوست داشتید ست کنید تا هر کس با شما در تماس باشه ایمیل به طور خودکار برای ایمیلتون فرستاده بشه.
موفق باشید.
منبع: آکادمی ایرسا
شاید وقتی که اُپن کارت رو نصب کردید با ارور زیر مواجه شده باشید:
PHP:
Warning: mail() [function.mail]: SAFE MODE Restriction in effect. The fifth parameter is disabled in SAFE MODE in /home/site/public_html/system/library/mail.php on line 148Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/site/public_html/index.php:106) in /home/site/public_html/system/engine/controller.php on line 28Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/site/public_html/index.php:106) in /home/site/public_html/system/engine/controller.php on line 29
برای رفع این مشکل به این تاپیک مراجعه کنید:
رفع ارور ارسال ایمیل در اُپن کارت Open Card
حالا مشکل دیگهای هم هست که وقتی ایمیل ارسال میکنیم به مدیر فروشگاه نمیرسه.
برای رفع این مشکل راه کارهای زیادی پیشنهاد شده که همشون تست شدن ولی جواب ندادن. راه حل دیگهای رو سعی کردم پیدا کنم و روی اُپن کارت یکی از دوستان تست کردم و جواب داد.
برای رفع مشکل از منوی "سیستم" به "تنظیمات" برید و بعد روی "ویرایش" فروشگاهتون کلیک کنید. تب ایمیل رو انتخاب کنید.
اگه از پروتکل "MAIL" مثل خیلیها استفاده میکنید اون رو به ناچار به "SMTP" تغییر بدید و بقیه تنظیمات رو طبق جدول زیر اعمال کنید.
پارامترهای ایمیل: | ایمیل سروری که از قبل ساختید رو وارد کنید | مثال: info@irsashop.ir |
SMTP هاست: | این ایمیل سرور نام میزبان هست که معمولاً بعد اون دامنه قرار میگیره. | مثال: mail.irsashop.ir به جای ایرسا شاپ نام دامنهتون رو جایگزین کنید. |
SMTP نام کاربری: | آدرس ایمیل کامل رو وارد کنید | مثال: info@irsashop.ir |
SMTP رمز عبور: | رمز عبور ورود به ایمیل رو وارد کنید. | ********* |
SMTP پورت: | شماره پورت برای اتصال به کار میره | به طور معمول 25 یا 587 هست. |
وقفه SMTP: | وقفه قبل از اتصال | روی 5 ست کنید. |
خب بعد از اینکه اینها رو ست کردید وارد میل سرور بشید، ایمیل و پسورد رو که از قبل ست کردهاید وارد کنید و به بخش تنظیمات Forwarding اگه مایل باشید ایمیلها به ایمیل یا جیمیل بیاد برید و اونجا هر چقدر ایمیل دوست داشتید ست کنید تا هر کس با شما در تماس باشه ایمیل به طور خودکار برای ایمیلتون فرستاده بشه.
موفق باشید.
منبع: آکادمی ایرسا
آخرین ویرایش: